کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت غیر امنیتی جدید برای ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2

در اواخر ماه گذشته، مایکروسافت نسخه پیش‌ نمایش غیر امنیتی ویندوز (C- release) را برای ویندوز ۱۱ و ۱۰ به ترتیب با شماره‌ های KB5040527 و KB5040525 منتشر کرد. اما چند روز بعد، این شرکت به‌ طور بی‌ سروصدا یک نسخه مشابه برای ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 (بروزرسانی ۲۰۲۴) هم منتشر کرد.

تغییرات به دو دسته تقسیم می‌شوند: انتشار تدریجی و انتشار عادی. این دو دسته نشان می‌دهند که کاربران چگونه این ویژگی‌ ها را بعد از بروزرسانی دریافت می‌کنند.

 

آپدیت غیر امنیتی جدید برای ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2

 

لیست کامل تغییرات بروزرسانی KB5040529 (ساخت ۲۶۱۰۰.۱۳۰۱) برای ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 در ادامه آمده است:

 

انتشار تدریجی

  1. اموجی جدید: این بروزرسانی پشتیبانی از اموجی ۱۵.۱ را اضافه می‌کند. ویندوز از شکل‌ های نماد مانند یونیکد برای گروه‌ های خانواده پشتیبانی می‌کند، اما همچنان از شکل افراد برای آن‌ ها استفاده خواهد کرد. همچنین، شما می‌توانید جهت راست یا چپ برخی از اموجی‌ های افراد را انتخاب کنید. اموجی‌ های جدید شامل تکان دادن سر افقی و عمودی، ققنوس، لیمو، قارچ قهوه‌ای، زنجیر شکسته است.
  2. منوی استارت: مدیر حساب جدید در منوی استارت قرار گرفته است. وقتی از حساب مایکروسافت برای ورود به ویندوز استفاده می‌کنید، می‌توانید نگاهی به مزایای حساب خود بیندازید. این ویژگی همچنین مدیریت تنظیمات حساب شما را آسان‌ تر می‌کند. شما می‌توانید برنامه‌ ها را از بخش پین شده منو بکشید و آن‌ ها را به نوار وظیفه پین کنید.
  3. پشتیبانی ویندوز: ویندوز اکنون بسیاری از تنظیمات صدای شما را پشتیبان‌ گیری می‌کند (این شامل طرح صدای شما نیز می‌شود). این فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که گزینه "به خاطر سپردن تنظیمات من" را فعال کرده و کادرهای انتخابی "شخصی‌ سازی" و "تنظیمات دیگر ویندوز" را انتخاب کنید. برای پیدا کردن این گزینه‌ ها به تنظیمات > حساب‌ ها > پشتیبان ویندوز بروید. سپس می‌توانید از برنامه پشتیبان ویندوز برای بازیابی این تنظیمات روی یک دستگاه جدید استفاده کنید.
  4. صفحه قفل: محتوا ورزشی، ترافیکی و مالی همراه با آب و هوا ظاهر خواهد شد. برای فعال کردن این ویژگی به تنظیمات > شخصی‌ سازی > صفحه قفل بروید.
  5. فایل اکسپلورر: اکنون می‌توانید با استفاده از ماوس فایل‌ ها را بین مسیرهای نان روی نوار آدرس فایل اکسپلورر بکشید. یک مسیر نان مسیر فعلی فایل شما را در نوار آدرس نشان می‌دهد. به عنوان مثال، سه مسیر نان در مسیر این رایانه > ویندوز (C:) > فایل‌ های برنامه وجود دارد.
  6. تنظیمات: این بروزرسانی یک صفحه به تنظیمات > حساب‌ ها با نام دستگاه‌ های مرتبط اضافه می‌کند. در آنجا می‌توانید رایانه‌ ها و کنسول‌ های ایکس باکس خود را مدیریت کنید. این صفحه فقط در نسخه‌ های خانگی و حرفه‌ای هنگام ورود به ویندوز با استفاده از حساب مایکروسافت (MSA) شما نشان داده می‌شود. این بروزرسانی دکمه "افزودن حالا" را در تنظیمات > حساب‌ ها قرار می‌دهد. وقتی آن را انتخاب می‌کنید، می‌توانید یک آدرس ایمیل بازیابی اضافه کنید اگر قبلاً برای حساب مایکروسافت خود اضافه نکرده‌اید. این دکمه فقط در صورتی نشان داده می‌شود که وارد حساب مایکروسافت خود شوید. این بروزرسانی یک کارت توصیه جدید گیم پس را در صفحه اصلی تنظیمات اضافه می‌کند. این صفحه اصلی در نسخه‌ های خانگی و حرفه‌ای هنگام ورود به ویندوز با استفاده از حساب مایکروسافت شما نشان داده می‌شود. این کارت در صورتی ظاهر می‌شود که شما فعالانه بازی‌ هایی را روی رایانه شخصی خود بازی می‌کنید. این بروزرسانی شامل تصاویر بروز شده برای دیالوگ‌ های "تغییر نام رایانه شما" و "تغییر تاریخ و زمان" برای تطبیق با تصاویر ویندوز ۱۱ است.
  7. اشتراک‌ گذاری ویندوز: این بروزرسانی ویژگی‌ای اضافه می‌کند که از بستن تصادفی پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز جلوگیری می‌کند. کلیک کردن خارج از پنجره دیگر آن را نمی‌بندد. برای بستن آن، دکمه بستن در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید کدهای پاسخ سریع (QR) برای آدرس‌ های وب و فایل‌ های ابری از پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز ایجاد کنید. دکمه اشتراک‌ گذاری را در نوار ابزار مایکروسافت اج انتخاب کنید و "گزینه‌ های اشتراک‌ گذاری ویندوز" را انتخاب کنید. سپس می‌توانید URL‌ ها و فایل‌ ها را در دستگاه‌ های خود به اشتراک بگذارید. اکنون می‌توانید از طریق پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز برای خودتان ایمیل ارسال کنید. شما ایمیل را در آدرس ایمیلی که در حساب مایکروسافت خود دارید دریافت خواهید کرد. اکنون می‌توانید مستقیماً به کانال‌ ها و گروه‌ های چت خاص مایکروسافت تیمز در پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز اشتراک‌ گذاری کنید. برای انجام این کار، باید با استفاده از یک شناسه مایکروسافت Entra وارد شوید. اکنون می‌توانید فایل‌ ها را از پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز کپی کنید. فقط روی دکمه کپی جدید کلیک کنید.
  8. مدیر وظایف: این بروزرسانی واحد های سرعت DDR را از MHz به MT/s تغییر می‌دهد. مدیر وظایف دستگیره‌ های فرآیند را سریع‌ تر هنگام توقف یک فرآیند آزاد می‌کند. این بروزرسانی باعث افزایش قابلیت اطمینان مدیر وظایف می‌شود. این بروزرسانی ترتیب مرتب‌ سازی فرآیند ها در مدیر وظایف را تحت تأثیر قرار می‌دهد. عملکرد هنگام تغییر ترتیب بهتر است. این بروزرسانی دسترسی به مدیر وظایف را با بهبود موارد زیر آسان‌ تر می‌کند: فوکوس کیبورد، ناوبری کلید تب، مقیاس‌ بندی متن، خواندن نام آیتم‌ ها توسط خواننده‌ های صفحه، نقشه‌ های حرارتی کنتراست بالا و موارد دیگر. این بروزرسانی تغییر اندازه پنجره مدیر وظایف را هنگام گرفتن بالای پنجره آن آسان‌ تر می‌کند. خارج کردن دستگاه‌ های USB با استفاده از گزینه حذف ایمن سخت‌ افزار با شکست مواجه می‌شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مدیر وظایف باز باشد.

 

انتشار عادی

  1. ویجت‌ ها: آیکون‌ های ویجت‌ ها در نوار وظیفه دیگر پیکسل‌ دار یا تار نیستند. این بروزرسانی همچنین مجموعه بزرگتری از آیکون‌ های متحرک به شما می‌دهد.

 

بهبودها

این بروزرسانی غیر امنیتی شامل بهبود های کیفی است. در زیر خلاصه‌ای از مشکلات اصلی که این بروزرسانی هنگام نصب این KB برطرف می‌کند آورده شده است. اگر ویژگی‌ های جدیدی وجود دارد، آن‌ ها را نیز فهرست می‌کند. متن پررنگ داخل براکت‌ ها نشان‌ دهنده مورد یا حوزه تغییر است که ما مستند می‌کنیم.

  1. PC Manager: این بروزرسانی PC Manager را به دستگاه‌ های چین اضافه می‌کند.
  2. دکمه اشتراک‌ گذاری: روی کنترل‌ کننده‌ های USB، دکمه ممکن است با Game Bar کار نکند.
  3. Azure Virtual Desktop: اکنون می‌توانید از OneDrive به عنوان یک RemoteApp در Azure Virtual Desktop استفاده کنید.
  4. پلتفرم فیلترینگ مجازی (VFP): در گره‌ های ویندوز، VFP پشتیبانی بیشتری برای جمع‌ آوری قطرات بسته دارد. این کار عیب‌یابی مشکلات را آسان‌ تر می‌کند.
  5. ویندوز سرور vNext: در جدیدترین ساخت، رفتار نمایش اندازه کش همان چیزی نیست که انتظار دارید.
  6. هدف‌ گذاری سطح آیتم تنظیمات گروهی (ILT) و کاربران و گروه‌ های محلی: نمی‌توانید یک گروه را از دامنه هدف برای ILT انتخاب کنید. همچنین نمی‌توانید یک حساب کاربری را از کاربران و گروه‌ های محلی انتخاب کنید. جنگل ظاهر نمی‌شود. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که چندین جنگل را مستقر کنید و دامنه هدف دارای یک اعتماد یک طرفه با دامنه مدیر باشد. این مشکل بر محیط‌ های مدیریت دسترسی ممتاز (PAM)، جنگل‌ های سخت‌ شده (HF) یا محیط‌ های امنیتی پیشرفته مدیریت (ESAE) تأثیر می‌گذارد.
  7. فایل لیست سیاه درایور آسیب‌ پذیر کرنل ویندوز (DriverSiPolicy.p7b): این بروزرسانی لیست درایورهایی را که در معرض خطر حملات BYOVD (Bring Your Own Vulnerable Driver) هستند اضافه می‌کند.
  8. سرویس زیرسیستم اختیاری امنیت محلی (LSASS): در مواقعی که ورود مهندسی میدانی را روی ۵ تنظیم می‌کنید، شکست می‌خورد.
  9. ماژول NetAdapterCx: دستگاه‌ هایی که از کارت‌ های WLAN خاص استفاده می‌کنند، پاسخ‌ دهی را متوقف می‌کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50658 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/13 تعداد مشاهده: 61
سافت گذر